تخریب و بازسازیدکوراسیون اداری و تجاری-دکوراسیون داخلی شرکت-دکوراسیون داخلی اداری- چیدمان دفتر کار- چیدمان اتاق کار-اتاق کنفرانس-پرده ی اتاق کار-دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن-رنگ- همه چیر درباره ی دکوراسیسون اداریدکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی اتاق خوابدکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکدکوراسیون داخلی سبزدکوراسیون داخلی مدرندکوراسیون منزلرنگ در دکوراسیون داخلیکابینت آشپزخانهمقالات

گرایش های دکوراسیون اداری سال ۲۰۲۱: ۱۲ترند دکوراسیون داخلی برای دفاتر اداری-قسمت دوم

office trends 2021 2 80x80 - گرایش های دکوراسیون اداری سال ۲۰۲۱: ۱۲ترند دکوراسیون داخلی برای دفاتر اداری-قسمت دوم

گرایش های دکوراسیون اداری سال ۲۰۲۱: ۱۲ترند دکوراسیون داخلی برای دفاتر اداری-قسمت اول

7- استفاده از خطوط صاف در دکوراسیون اداری

ترندهای جدید دکوراسیون داخلی فضاهای اداری اجرای فضاهایی را پیشنهاد می دهند که هویت شرکت را بیشتر نشان میدهند. همچنین بهینه سازی فضای کار و رفاه کارمندان شامل ارائه راه حل های مدرن از طریق مبلمان و مواد با کیفیت است.

میتوان برای جداسازی فضاها از دیوارهای سبز استفاده کرد. به همین ترتیب می شود از ایده هایی که به تهویه بهتر هوای اداره کمک می کند استفاده کرد.

8-طراحی دکوراسیون اداری زیبا 2021

یک دکوراسیون اداری خیلی شکیل و زیبا می تواند با مواد اصلی و ثابت و درخشان اجرا شود. درواقع این سلیقه و ایده های خوب با کیفیت، زیبایی را برجسته می کند.

دکوراسیون دفاتر منحصر به فرد احساس رفاه و چشم انداز ابتکاری را فراهم می کند.

نسبت طلایی یک رویکرد مناسب به دکوراسیون اداری ارائه می دهد.

به عنوان ایده میتوانید از روکش های چوبی و شیشه به دکوراسیون دفتر خود خلاقیت بخشید.

9- طراحی دکوراسیون دفتر

امروزه ، مشاهده همزیستی چندین نسل در یک فضای کاری با یکدیگر به طور فزاینده ای معمول است. به این ترتیب ، فضاهای مشارکتی ، با تلفیق یک طراحی شخصی و مناطق ارتباطی غیررسمی ، بیشتر و بیشتر رایج می شوند.

از این نظر ، سازمان ها باید تلاش خود را بر ایجاد فضا و تأمین خواسته های کل سازمان متمرکز کنند.

مبلمان یک عنصر کلیدی در دکوراسیون داخلی است که هویت شرکت را در طراحی ادغام می کند.

10-مبلمان

صندلی: کار در محیط های شرکتی به اینصورت است که افراد زمان بیشتری را پشت می کامپیوتر میگذرانند. به همین دلیل استفاده از صندلی های راحت و با کیفیت بالا توصیه می شود.

مطابق با استانداردهای اروپا ، صندلی در ارتفاع 70-75 سانتی متر است. اما فیزیولوژی همه متفاوت است ، بنابراین باید از مدل هایی با ارتفاع صندلی و زاویه پشتی قابل تنظیم استفاده شود.

میز: بهترین مدل میزها با ارتفاع قابل تنظیم هستند. سطح آن باید به اندازه ای باشد که یک مانیتور ، اوراق ، لوازم اداری و تلفن ثابت را در خود جای دهد.بیشتر اوقات اتصال از راه دور با پرینتر و سایر تجهیزات دفتری تنظیم می شود. اما مسافت طولانی نباید باشد.همچنین استفاده از داکت ها برای پوشش سیمهای تلفن و … بسیار ایده مناسبی است.

11- اکسسوری ها

شرکت هایی که کار معاملات ملکی انجام میدهند عموما سبک دکوراسیون داخلی سختی را انتخاب می کنند. در حالت ایده آل ، طراحی عناصر تزئینی از هویت سازمانی شرکت پیروی می کند.

برخی اکسسوری ها هستند که در هر دفتری مناسب است. شکل ظاهری به سبک دکوراسیون محل بستگی دارد. برخی از این اکسسوری ها عبارتند از :ساعت، تابلوی گزارش کار، پوسترهای انگیزشی، گواهینامه ها و جوایز، کتابهای مربوط به فعالیتهای شرکت، گیاهان طبیعی و ..

12- نور

نور طبیعی بهترین نور برای یک انسان است تا بتواند در آن به کارهای خود بپردازد. بنابراین وجود یک منبع نور طبیعی در محیط کار ضروری می باشد.

نور لامپ ها نباید کم باشد. برای محیط های کاری، استفاده از لامپ های خنثی یا سفید بهترین گزینه است. مهمتر از همه ، نورهای گرم سبب آرامش و کاهش عملکرد شده پس برای فضاهای استراحت مناسب تر هستند.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن